اینترنت در دو دهه گذشته ماهیت خرید را تغییر داده است که از گسترش سایتهای تجارت الکترونیکی حمایت کرده و بنابراین خرید به سمت خرید الکترونیکی تغییر کرده است. همچنین ، مشتریان از رسانه های اجتماعی برای به دست آوردن اطلاعات در مورد محصولات ترجیحی با بهترین گزینه ها قیمت استفاده می کنند ، زیرا رسانه های اجتماعی صدای خریداران را فراهم می کند و آنها را در تعامل و اشتراک نظر خود در سراسر جهان تسهیل می کند. علاوه بر این ، رسانه های اجتماعی به طور گسترده پلت فرم تجارت الکترونیکی اتخاذ شده است. اگرچه ، بازاریابی رسانه های اجتماعی پذیرش گسترده ای در تجارت ، به ویژه در تجارت الکترونیکی کسب کرده است ، در ادبیات موجود هیچ مقیاسی برای سنجش فعالیتهای بازاریابی رسانه های اجتماعی درک شده (SMMA) در زمینه تجارت الکترونیکی وجود ندارد. بنابراین ، این مطالعه با استفاده از مقیاس ۱۵ ماده ای پنج بعدی برای اندازه گیری SMMA درک شده تجارت الکترونیکی بر اساس ادبیات موجود در زمینه تجارت الکترونیکی و بازاریابی رسانه های اجتماعی و پنج مطالعه مختلف انجام شده در این تحقیق تدوین و اعتبار دارد. مقیاس ویژگیهای روان سنجی جامع را نشان می دهد که نتایج حاصل از بررسی های اعتبار و اعتبار متنوع است. مشخص شد که درک SMMA تأثیر مثبتی بر قصد خرید و ارزش برند دارد. که اعتبار اسمی مقیاس توسعه یافته را تأیید می کند. مقیاس جدید پیامدهای نظری و مدیریتی را به همراه راه های تحقیق آینده ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.