در کنار جهانی سازی سرمایه گذاری مستقیم خارجی (FDI) ، جهانگردی به عنوان اولین و بزرگترین صنعت بین المللی توجه سرمایه گذاران را به خود جلب می کند. مسلماً ، انتخاب مقصد سرمایه گذاری در سطح کلان ملی مورد مطالعه گسترده قرار گرفته است ، در حالی که ، تصمیم گیری در مورد مکان خرد عمدتاً مورد غفلت واقع شده است. این مقاله با هدف برجسته کردن سرمایه گذاری بین المللی در پارک های موضوعی (IITP) در چین ، با پررنگ کردن سرمایه گذاری بین المللی در پارک های موضوعی ، این شکاف را پر کرده است. به منظور درک رفتار سرمایه گذاری گردشگری خارجی در چین ، مقاله IITP را با استفاده از الگوی مکانی و مکانیسم تصمیم گیری از دهه ۱۹۹۰ مورد تحلیل قرار داد. این نتایج نه تنها زمینه و وضعیت IITP را در چین ، که بزرگترین بازار گردشگری است ، نشان می دهد ، بلکه اساساً ، سرمایه گذاران و ذینفعان محلی را نیز در درک مکانیسم تصمیم گیری برای انتخاب مکان خرد از IITP سود می برد. علاوه بر این ، این مقاله بر اساس تحلیل سلسله مراتبی در مکانیزم تصمیم گیری ، درک کاملی از نقشهای اقتصادی را ارائه می دهد ، که یک دیدگاه ابتکاری برای مطالعه IITP ارائه می دهد. در محیط های ملی یکسان ، عوامل سطح استان برای جذب سرمایه گذاری بین المللی گردشگری نسبت به سطح شهر از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.