اخیراً ، با سرعت بخشیدن به توسعه محتوای رسانه ها ، ASMR مبتنی بر شنیداری ، در مرکز خود مرحله مرکزی را طی کرده است. در سال ۲۰۱۰ ، جنیفر آلن برای اولین بار این تعریف را ارائه داد که “ASMR صدای خاصی است که لذت می بخشد” ، و اخیراً از آن به عنوان یک کلمه ابداع شده در بین جوانان استفاده می شود. محرکهای مورد استفاده در بازاریابی ASMR با همراهی محرکهای بصری مطابق با محرکهای شنوایی ، تعهدات بیشتری را در بین مصرف کنندگان ایجاد می کنند. مصرف کنندگان می توانند ضمن لذت بردن از ASMR ، دانش قبلی در مورد برند را بدست آورند ، و حتی می توانند تجربیاتی غیرمستقیم داشته باشند. اهداف این مطالعه: اول ، بررسی ارزش معنی داری ASMR در زمینه حس شنیداری در روزگارهای مدرن است. دوم ، شناسایی ویژگیهای بازاریابی ASMR از طریق تعهد و دلتنگی؛ سوم ، به منظور بررسی اثر بازاریابی ASMR بر مصرف کنندگان.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.