سازگاری رفتاری مصرف کننده در شارژ سریع از طریق قیمت گذاری

علیرغم تحولات اخیر پیرامون شارژ سریع وسیله نقلیه برقی و علاقه روزافزون به تحقیقات ، در مورد چگونگی استفاده مردم از شارژرهای مستقیم جریان مستقیم (DCFC) یا اینکه چگونه قیمت گذاری های مختلف ممکن است بر عملکرد شارژ آنها تأثیر بگذارد ، اطلاعات کمی وجود دارد. درک رفتار مصرف کننده در استفاده از DCFC برای استقرار موفق DCFC و قیمت گذاری اقتصادی استفاده از خدمات بسیار مهم است. این مقاله به تجزیه و تحلیل داده های میدانی در دنیای واقعی برای بررسی استفاده از DCFC در ایالات متحده می پردازد. به طور خاص ، تغییرات در شارژ رفتار را بین دوره هایی که سرویس شارژ رایگان بود و زمانی که نبود ، بررسی می کند. نتایج حاصل از این مطالعه شواهدی را نشان می دهد که مبلغی با نرخ تخت تأثیر منفی بر بازده استفاده از ایستگاه های DCFC دارد.

رفتن به محتوا