در این مقاله به بررسی چگونگی تعامل و توصیف تمرینگران گردشگری خودگردان با گردشگران و ذینفعان محلی می پردازیم تا آنچه را که آنها به عنوان یک تجربه تحول گرا برای گردشگران از طریق استفاده از استراتژی های glocalization درک می کنند ، ارائه دهند. متخصصان گردشگری دگرگونی دائما در جستجوی فرآیندهای زیرکانه و پیچیده هستند که دیدگاه مسافران و جوامع محلی را تأیید می کنند. آنها این کار را از طریق استراتژی های glocalization انجام می دهند ، که بر طراحی تجربیاتی که جشن زمینه فرهنگی محلی را جشن می گیرند و در عین حال جهان بینی مسافران را نیز مورد توجه قرار می دهند ، تمرکز می کنند. تجزیه و تحلیل ۳۷ مصاحبه عمیق و مستندات سازمانی نشان می دهد ۱۶ استراتژی glocalization مورد استفاده برای رسیدن به سه هدف: ایجاد مشروعیت در جامعه محلی ، شکستن موانع فرهنگی در سازمان ، و مرحله رویارویی تحول آمیز.
 
برای
Translations of برای
PrepositionFrequency
for
برای, بخاطر, برای اینکه, مربوط به, در مدت, بمنظور
to
به, برای, در, در برابر, نزد, پیش
on
بر, به, بر روی, روی, در روی, برای
for the sake
برای
in order that
برای اینکه, برای
toward
نسبت به, بسوی, بطرف, در راه, نزدیک به, برای
Adverb
pro
برای, بنفع