در این مقاله از مصاحبه های مشاهده ای و نیمه ساختار یافته ، که با استفاده از اتنوگرافی محدود خودکار مطلع شده است ، برای بررسی تجربیات دانشجویان دکتری حسابداری در یک مدرسه تجاری آمریکای شمالی استفاده می کند. با تجزیه و تحلیل یافته ها با یک رویکرد نظری برای درک فعالیت علمی (نور- ستینا ، ۱۹۸۱) ، این مطالعه به بررسی تأثیر شبکه های سرپرستان دانشگاهی ، تسهیل کننده های محاوره ای و سایر دانشجویان دکترا در جامعه شناسی در حال توسعه دانشگاهیان حسابداری در هنگام یادگیری روند تحقیق می پردازد. . مقاله نشان می دهد که این روابط منابع نقش کلیدی در شکل گیری دانشجوی دکتری در رابطه با رشته مربوطه دارند. مقاله همچنین به عنوان بخشی از فرایند جامعه پذیری ، تأثیر روش شناسی خاصی را که آنها یاد می گیرند ، نشان می دهد. میزان نامعین بودن روشهای خاص در زمینه تأثیر دانش دانشجویان از حدود آزادی و نوآوری آنها را تحت تأثیر قرار می دهد. این مقاله با تکیه بر تحقیقات قبلی ، مخالفت تحقیقات حسابداری تفسیری را با جریان اصلی مثبتگرایانه / کارکردگرایانه به چالش می کشد: این مقاله نشان می دهد که علیرغم پتانسیل های ارائه شده توسط نامشخص جریان بین رشته ای در مورد آنچه که “تحقیقات خوب” است ، چنین مخالفت هایی نوآوری و آزادی را محدود می کند. .
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.