در حالی که برنامه تلویزیونی “سرگرمی غیرقانونی” ژانرهای رایج در این دوران پس از مدرن و اشباع رسانه است ، هنوز هیچ تحقیق در مطالعات روستایی وجود ندارد که علاقه خود را به گفتمان جدید رسانه ها در مورد بت پرستی روستایی نشان دهد. این مقاله به یک مطالعه تجربی می پردازد که به صورت انتقادی به بازنمایی بازنمایی های Taiker Etude از محیط و شیوه زندگی روستایی می پردازد – Taiker Etude یک برنامه تلویزیونی سرگرمی غیر داستانی تایوانی است. تمرکز ما در این مقاله نقش Taiker Etude به عنوان واسطه طعم است که حاکم بر شیوه ای است که تعداد فزاینده ای از مردم زندگی جدیدی را در حومه تایوان برقرار می کنند. ما گفتمان انتقادی نورمن فیرکلو را در تجزیه و تحلیل بازنمایی تائکر اتود از بت پرستی روستایی اتخاذ می کنیم. Taiker Etude شیوه زندگی ایده آل را در مناطق روستایی از جمله ساختمان خانه های با مضمون و شادی از باغبانی به عنوان یک تجربه بدنی در زندگی روستایی ارائه می دهد. این بازنمایی از بت پرستی روستایی نه تنها در مورد ایده پردازی ها و عاشقانه سازی زندگی روستایی ، بلکه نمایانگر یک دیدگاه طبقه متوسط ​​است. در این روش ، تائیکر اتود در تأیید مجدد طبقات مستقر و سایر سازه ها در محیط روستایی نقش دارد. علاوه بر این ، ما استدلال می کنیم که اهمیت معنای معاصر روستای روستایی نه تنها در رسانه های سبک زندگی مبتنی بر مخاطبان منعکس می شود ، بلکه مهمتر از همه در بحث های مربوط به رسانه های اجتماعی جدید منعکس می شود. این به محققان یادآوری می کند که این ژانر جدید رسانه ای در آینده زمینه ای برای مطالعه مهم در معنای بت پرستی روستایی خواهد بود.