مطالعه حاضر با هدف بررسی فقدان مطالعات در مورد اصالت درک مصرف کنندگان از رستوران های سنتی انجام شده است. به طور خاص ، این مطالعه با تمرکز روی سه ویژگی رستوران (به عنوان مثال ، احراز هویت ، نوع مالکیت و تاریخ) ، پیشینه های صحت درک شده را مورد بررسی قرار داد. علاوه بر این ، با استفاده از تئوری ارزیابی شناختی ، مطالعه حاضر یک مدل اصالت تهیه کرده است تا درک ما از تأثیر اصالت درک شده بر رفتار مصرف کننده را تقویت کند. نتایج نشان می دهد که تأیید هویت توسط افراد محلی و مالکیت زنجیره ای به طور قابل توجهی صحت درک مصرف کنندگان را افزایش می دهد. علاوه بر این ، اصالت درک شده مصرف کنندگان از طریق تصویر رستوران و احساسات مثبت بر قصد خرید آنها تأثیر می گذارد. یافته های این مطالعه به رستوران های سنتی بینش می دهد که چگونه می توانند اصالت ادراک شده و قصد خرید را تقویت کنند.