مطالعه حاضر با هدف بررسی فقدان مطالعات در مورد اصالت درک مصرف کنندگان از رستوران های سنتی انجام شده است. به طور خاص ، این مطالعه با تمرکز روی سه ویژگی رستوران (به عنوان مثال ، احراز هویت ، نوع مالکیت و تاریخ) ، پیشینه های صحت درک شده را مورد بررسی قرار داد. علاوه بر این ، با استفاده از تئوری ارزیابی شناختی ، مطالعه حاضر یک مدل اصالت تهیه کرده است تا درک ما از تأثیر اصالت درک شده بر رفتار مصرف کننده را تقویت کند. نتایج نشان می دهد که تأیید هویت توسط افراد محلی و مالکیت زنجیره ای به طور قابل توجهی صحت درک مصرف کنندگان را افزایش می دهد. علاوه بر این ، اصالت درک شده مصرف کنندگان از طریق تصویر رستوران و احساسات مثبت بر قصد خرید آنها تأثیر می گذارد. یافته های این مطالعه به رستوران های سنتی بینش می دهد که چگونه می توانند اصالت ادراک شده و قصد خرید را تقویت کنند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.