این مقاله یافته های یک تحقیق را به چالش هایی که دانشگاهیان بازاریابی ایالات متحده در نظارت بر پایان نامه های کارشناسی ارشد با آن روبرو هستند ، گزارش می دهد. یافته های مصاحبه های نیمه ساختار یافته با سرپرستان ۱۰ دانشگاه انگلستان با استفاده از عناصر Biggs (1989) 3P و Astin’s (1970) I-E-O چارچوب های مفهومی آموزش و یادگیری طبقه بندی می شوند. به طور خاص ، مطالعه به چالش هایی که سرپرستان با روند پایان نامه درک می کنند و این که آیا آنها وابسته به متن هستند (مربوط به ویژگی های دانشجویی یا عوامل موقعیتی / نهادی) یا وابسته به فرایند است – مربوط به عوامل رویه پایان نامه و عوامل تعاملی و سرپرست – دانشجو است. عوامل. هدف اصلی ارزیابی این مسئله است که حداقل در کوتاه مدت چالش ها برای راه حلها و کاهشها قابل تحمل است. علاوه بر این ، یافته ها با ادبیات مقایسه می شوند تا مشخص شود که آیا مشترکات یا تفاوت های منحصر به فردی بین کسانی که نظارت بر پایان نامه های بازاریابی و کسانی که از سایر رشته ها هستند نظارت می کنند و راه حل هایی را پیشنهاد می دهند. در حالی که عواملی نهادی مانند تلاش برای استخدام دانشجویان پردرآمد بیشتر با دانشجویان بین المللی و سیاست حفظ مدرک کارشناسی ارشد برای یک سال ممکن است تغییر در کوتاه مدت دشوار باشد ، اما فرصت های دیگری برای بهبود تجربه پایان نامه برای هر دو ناظر وجود دارد. و دانش آموزان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.