این مطالعه به بررسی عوامل مؤثر بر زمان و سرعت بین المللی شدن ، با استفاده از داده های گزارش های سالانه شرکت ها ، وب سایت ها و رسانه ها از ۲۳ بانک برتر آفریقا ، در دوره زمانی ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۸ می پردازد. یافته ها حاکی است که زمان ورود تحت تأثیر قرار دارد ساختار مالکیت یک شرکت و تجربه و تنوع اعضای هیئت مدیره. این یافته ها همچنین سه عامل را افزایش می دهد که سرعت بین المللی سازی را افزایش می دهد: ۱) یادگیری از مشاهده روندهای در صنعت بانکی ، گسترش قابلیت های سازمانی برای کشف بازارهای جدید و بهره برداری از این قابلیت ها برای سرمایه گذاری در فرصتهای مشخص. (۲) پیروی از دیار آفریقا به طور خاص در کشورهای توسعه یافته؛ و (۳) به دست آوردن دارایی از سایر بانکها و همچنین ورود به اتحادهای استراتژیک با شرکای خارجی. بین المللی شدن بانک های آفریقایی شباهت ها اما تفاوت های اساسی با چند ملیتی کشورهای توسعه یافته و اقتصادهای نوظهور را نشان می دهد. پیامدهای نظری این یافته ها همراه با جهت های تحقیق آینده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.