در این مقاله به مسیرهای رسیدن به نوآوری پرداخته شده است و انواع مختلفی از نوآوری را در نظر می گیرد. این چارچوب جدید را برای تحلیل عوامل داخلی و خارجی مؤثر بر انواع نوآوری و روابط آنها با عملکرد تجاری در بخش تولید ایجاد می کند. یک مدل نظری پیشنهادی برای ارزیابی روند نوآوری توسط کشور (پرو و شیلی) و شرکتها از نظر اندازه ، نوع صنعت ، جنبه های مالی و سطح ثبت اختراع مورد آزمایش و استفاده قرار می گیرد. در شیلی ، راننده در فرآیندهای نوآوری فناوری است ، در حالی که در پرو ، نوآوری غیرتکنولوژیکی است. شرکت هایی که درک بالایی از محدودیت های مالی دارند ، ترجیح خود را برای توسعه نوآوری های بازاریابی برای بهبود قابل ملاحظه عملکرد تولید نشان می دهند. اگر یک شرکت موانع مالی کمی را درک کند ، باعث افزایش منابع نوآوری و نوآوری فرایند می شود تا عملکرد بازار را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. مشاغل کوچک با سرمایه گذاری در کارکنان برای مدیریت شبکه های اجتماعی ، نوآوری غیر فناوری را افزایش می دهد. علاوه بر این ، مشارکت سرمایه خارجی ممکن است بر خلاءهای نهادی و عدم وجود سیستمهای پشتیبان غلبه کند. علاوه بر این ، ترکیب فرآیند و نوآوری سازمانی باعث افزایش عملکرد صادرات می شود و تأثیر همکاری به نوع صنعت بستگی دارد. سرانجام ، ما به محدودیت ها توجه می کنیم و تحقیقات آینده را پیشنهاد می کنیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.