اخیراً ، تعداد رکوردی از مسافران از فرودگاه بین المللی تایوان تایوان (TTIA) وارد کشور تایوان شده و از آن خارج شده اند. تعداد مسافران از تایوان به سرزمین اصلی چین به دلیل بهبود تعامل فرهنگی بین تنگه و سایر سیاستها و همچنین باز شدن پروازهای مستقیم ، تا حد زیادی افزایش یافته است. نه تنها در قطب حمل و نقل فرودگاه بین المللی Taoyuan شرق آسیا واقع شده است و از اهمیت بیشتری برخوردار است و می تواند ۲۴ ساعت خدمات فرودگاهی را ارائه دهد بلکه ماموران مهاجرت فرودگاه نیز باید ۲۴ ساعت شیفت را انجام دهند تا الزامات بازرسی سند مسافر را انجام دهند ، افسران مهاجرت نیز می توانند خسته شوند. در شیفت های طولانی ، بنابراین اثر منفی بر بازده ترخیص امنیت مرز و عملکرد کار دارد. در نتیجه ، شیوه های مدیریت نوآورانه در مورد افسران مهاجرت برای تقویت همکاری های بین المللی علیه تروریسم ضروری است. در این مطالعه از مصاحبه شبیه سازی سیستم دلفی و الگوریتم اکتشافی برای تعیین تعداد مورد نیاز مأمورین مهاجرت فرودگاه در طی یک زمان انتظار مسافر ثابت ، برای بهبود کارآیی و ثبات افسران مهاجرت فرودگاه که برای تحکیم امنیت مرزهای کشور تلاش می کنند ، استفاده شده است. نتایج نشان داد که استفاده از افسران مهاجرت فرودگاهی در فرودگاه بین المللی تایوان تایوان بالاتر از ۹۷٫۹۹٪ و ساعات کار آنها بیش از ۵۴٫۶۸٪ کاهش یافته است. این نتایج ثابت کرد که استفاده از یک شبیه سازی سیستم می تواند تغییرات طولانی کار و سهل انگاری را کاهش دهد ، که می تواند باعث افزایش امنیت مرزها و کیفیت خدمات فرودگاهی شود. علاوه بر این ، این شبیه سازی نتیجه می گیرد که وقتی آژانس ملی مهاجرت و فرودگاه بین المللی تایوان تاویوان سیستم تأیید بیومتریک را برای افراد غیر نظامی اجرا می کنند ، کمبود نیروی انسانی قابل توجهی پیش بینی می شود. این کمبودها می تواند باعث شکایت مشتریان شود و منجر به تصویر منفی از کیفیت خدمات فرودگاه شود. تعیین اولویت برای تنظیم سیستم E-GATE برای جبران فقدان افسران مهاجرت منجر به امنیت مرزی کارآمدتر و مؤثرتر خواهد شد.