اهمیت مطالعه روابط و شبکه ها در بازاریابی مشاغل به تجارت از مقالات متعددی که در طول سالها نوشته شده است ، مشخص می شود که هدف ما بینش بیشتر از این دو مفهوم است. این مقاله شش مورد از این مقاله ها را مرور می کند. آنچه این شش مورد را از دیگران جدا می کند این است که آنها بیشترین استناد به مقاله ها در مورد روابط و شبکه های منتشر شده در مدیریت بازاریابی صنعتی بین سالهای ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۴ هستند. مقالات بسیار استناد شده نتیجه گیری های ما برخی از شباهت های جالب را نشان می دهد که احساس می کنیم باعث شده است تا به این مقاله ها بسیار مورد استناد قرار بگیرند. نتیجه می گیریم که کلید موفقیت در استناد ، شناسایی راه های تحقیقاتی جدید است. علاوه بر این ، به نظر می رسد شانس نوشتن مقالات عالی به جای تنها نوشتن ، هنگام همکاری با دیگران بهبود می یابد. این نویسندگان با معرفی ایده های جدید نه تنها در کار خود موفق بوده اند ، بلکه بسترهای دیگری را برای ساختن این برنامه ها به دیگران داده اند و از این طریق تحقیقات بیشتری در این زمینه ایجاد می کنند.