این مطالعه به بررسی تأثیر روابط مشتری در قبیله گرایی با برند و قصد رفتاری قبیله در صنعت کروز می پردازد. یک بررسی از نمونه ای از ۲۵۴ مسافر مسافرتی لوکس انجام شده است. نتایج حاکی از آن است که روابط مشتری / مارک تجاری و مشتری / کروزر تأثیرات مثبتی بر قبیله برند دارد و منجر به قصد رفتاری قبیله برند می شود. مشارکت تأثیر احساس جامعه بر قصد رفتاری قبیله برند را تعدیل می کند. علیرغم اهمیت حیاتی مدیریت موفقیت آمیز برند ، از عوامل برجسته تأثیرگذار بر قبیله تجاری برند ، اندکی شناخته شده است. علاوه بر این ، بازاریابی ارتباطی با بازاریابی رابطه وجود دارد ، هرچند که ارتباط قابل توجهی با مدیریت برند دارد. برای پر کردن این شکاف ، این مقاله یک مدل توضیحی را ارائه می دهد که در آن دو عامل اصلی رابطه با قبیله گرایی برند در ارتباط هستند و منجر به اهداف رفتاری قبیله برند می شوند. این یافته ها به پیشرفت تئوری مربوط به برند و جهت های مدیریتی برای پزشکان کمک می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.