این مطالعه به معرفی رویکرد نظری و روش شناختی گفتمان فرهنگی Carbaugh (2007) برای پیشبرد برنامه تحقیق در روابط عمومی سیاسی می پردازد. من بحث می کنم که چگونه CuDA ، به عنوان یک پسوند از نگاری نگاری ارتباطات (EoC) ، سرنخ هایی برای موفقیت غیر منتظره در مبارزات انتخاباتی فراهم می کند. با استفاده از انتخابات نمایندگان مجلس هنگ کنگ در سال ۲۰۱۶ ، به عنوان نمونه ای تجربی ، بحث شده ترین پست های فیس بوک یک نامزد انتخابات و ۶۸۰۰ نظر آنلاین از جانب مردم مورد مطالعه قرار می گیرد. من معانی فرهنگی و اجتماعی را که مورد استفاده قرار می گیرند شناسایی می کنم و می توان برای شرکت در بوم های انتخاباتی عمومی به کار برد. این مطالعه نشان می دهد که قطب های مهم گفتمان مسکن و رابطه ، مردم شبکه را به بوم سامان می دهند. با توجه به چرخش فرهنگی و اجتماعی ادبیات ، این مطالعه تئوریزه کردن روابط عمومی سیاسی را در عمل مطرح می کند. ارزیابی رویکردهای مختلف گفتمان نیز زمینه را از نظر روش شناختی به جلو سوق می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.