هدف، واقعگرایانه
بررسی روابط بین ارزشهای مختلف سازمانی ، درگیری کارمندان و رضایت بیمار در یک مرکز پزشکی دانشگاهی.
شرکت کنندگان و روش ها
ارزشهای سازمانی و داده های مربوط به مشارکت از نتایج بررسی کلی کارکنان از ۱۸۷۶ واحد بالینی در کلینیک مایو بدست آمد. برای اطلاعات رضایت بیمار ، مطبوعات Press Ganey از ویزیت ها از ۱ ژوئیه ۲۰۱۵ ، تا ۱ ژانویه ۲۰۱۶ ، با داده های مربوط به ۲۶ واحد سرپایی از نظرسنجی همه کارکنان مطابقت داشت. این مطالعه از اول ژانویه ۲۰۱۶ تا ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷ انجام شده است.
نتایج
از نتایج نظرسنجی پرسنل ، هفت ساختار مربوط به ارزشها و درگیری کارمندان را مشخص کردیم که همگی همبستگی مثبت بالایی با یکدیگر داشتند. ما قادر به تعیین یک مدل معادلات ساختاری برای مقادیر و تعامل هایی هستیم که از تناسب بسیار خوبی برخوردار است (شاخص تناسب مقایسه ای ، ۹۵۷/۰). توانمندسازی رهبری با بیشترین تعداد رضایت بیمار ارتباط مثبت داشت ، به دنبال آن تعامل کارمندان و ایمنی / اعتماد روانی. کلیه موارد از گروه ارائه دهنده مراقبت با توانمندسازی رهبری و ایمنی / اعتماد روانی همبستگی مثبت داشتند.