مصرف کنندگان غالباً توسط اطلاعات حسی (مثلاً گرما) و دیداری (به عنوان مثال ، رنگ) احاطه شده اند. به عنوان مثال ، مصرف کنندگان معمولاً کالاهای سبک را در شرایط گرم مشاهده می کنند. مطالعات قبلی نشان داده اند که فعل و انفعالات حسی ، مانند آنهایی که شامل محرک های شنوایی و بینایی هستند ، بر رفتارهای مصرف کننده تأثیر می گذارند. با این حال ، هنوز ناشناخته است که آیا اطلاعات جسمی-حسی (به عنوان مثال ، گرما و سبکی رنگ) تعاملی رفتارهای مصرف کننده را راهنمایی می کنند. علاوه بر این ، شرایطی که برهم کنش های حسی باعث افزایش ترجیحات مصرف کننده می شود نیز نامشخص است. این مطالعه در مورد چگونگی تأثیر مکاتبات رمان بین احساسات حسی و حسی (گرمی و سبکی رنگ) از جذب توجه بصری به شکل گیری ترجیحات و همچنین چگونگی نگرش به تجربیات حسی (مانند واکنش های مثبت به تجارب حسی) نقش اساسی در شکل گیری اولویت بازی می کنند. نتایج حاکی از وجود مکاتبات متقابل بین احساس رنگهای گرم و روشن (مطالعه ۱) و چنین مکاتبات متقابل بر توجه بصری مصرف کنندگان تأثیر گذاشت. گرمای جسمی باعث افزایش توجه بصری به سمت کالاهای سبک شد (مطالعه ۲). اگرچه این مکاتبات به طور مستقیم بر ترجیحات مصرف کننده تأثیر نمی گذارد (مطالعه ۳) ، اما ترجیحات مصرف کننده برای کالاهای سبک را تحت شرایط گرم (راحت اما ناراحت کننده) افزایش نمی دهد (مطالعه ۴). این نتایج مکاتبات crossmodal جدید بین احساسات حرارتی و سطح سبکی رنگ را نشان می دهد و نشان می دهد که چگونه این مکاتبات دارای پیامدهای مرتبط با مصرف کننده است.