اگرچه دانشمندان رفتار مصرف کننده را فرایندی برای دستیابی ، مصرف و تمایل توصیف می کنند ، اما تحقیقات محدود در مورد تصمیمات اتخاذ ، به ویژه در زمینه اقتصادهای نوظهور انجام می شود. این مقاله به کار اولیه ژاکوبی و همکاران می پردازد. (۱۹۷۷) و کار اصلی نهایی Cruz-Cardenaz و Arevalo-Chavez (2017) برای تعیین روابط بین تأثیرات خارجی و تصمیمات مختلف تمایل در تلفن های هوشمند. به طور خاص ، تأثیر نام تجاری ، قیمت ، سودمندی ، سازگاری ، پیوست محصول و تأثیر اجتماعی بر سه نوع تصمیمات موضوعی را بررسی می کند. یک رویکرد کمی با استفاده از یک نظرسنجی از خود استفاده شد. پرسشنامه در دانشگاه های مالزی توزیع شد و متعاقباً از آن سایت ها با میزان پاسخ قابل قبول جمع آوری شد. مدل سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS-SEM) برای انجام تجزیه و تحلیل مدل سازی مسیر استفاده شد. نتایج نشان می دهد که سودمندی ، دلبستگی محصول و سازگاری تأثیرات مثبتی در تصمیم گیری دانشجویان برای نگهداری گوشی های هوشمند دارد. در حالی که دلبستگی کم محصول و تأثیر اجتماعی بر آنها تأثیر می گذارد که تلفن های هوشمند خود را به طور موقت دور بیندازید ، کاهش ارزش آن باعث می شود تلفن های هوشمند را به طور دائم دور بیندازید. قابل توجه است که برند و قیمت هیچ تأثیر مهمی در تصمیم گیری های وضع موجود ندارند ، این نشان می دهد که عملکرد گوشی های هوشمند به جای خود دستگاه ، در تصمیم گیری های وضع موجود اهمیت بیشتری دارد. بنابراین ، این مطالعه بینش بیشتری در مورد رفتار مصرف کننده و پیامدهای آن بر مصرف پایدار ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.