اقتصاد کم کربن به مصرف کم کربن توسط مردم نیاز دارد. با وجود اهمیت مصرف کنندگان در اقتصادهای کم کربن ، تاکنون ، اکثر مطالعات رفتار مصرف کننده کم کربن در کشورهای در حال توسعه که در برابر تغییرات آب و هوا و پیامدهای آن آسیب پذیر هستند را نادیده گرفته اند. این نشانگر عدم توجه به جنبه های اقتصادی – اجتماعی سبک زندگی عمومی مردم در افزایش مصرف پایدار و پاسخگویی است. این مطالعه با تمرکز بر مصرف کنندگان در سریلانکا ، عوامل تعیین کننده رفتار مصرف کم کربن در مصرف کنندگان در کشورهای در حال توسعه آسیب پذیر آب و هوا را مورد بررسی قرار داده است. داده های جمع آوری شده از ۴۴۰ مصرف کننده سریلانکا با استفاده از یک مدل معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و با ترکیب نظریه رفتار برنامه ریزی شده (TPB) و نظریه تأثیر نفوذ در بازار (TPMI). این یافته ها متغیرهای پیشین TPB (یعنی نگرش ، هنجار ذهنی و کنترل رفتاری درک شده) و متغیرهای اضافی (یعنی خود هویت کم کربن و قصد پیاده سازی) را نشان می دهد که به طور کامل پدیده تصمیم گیری آگاهانه از کربن را توضیح می دهد. تنظیم کشور در حال توسعه. این نتایج ، تناسب مدل پیشنهادی را برای پیش بینی رفتار مصرف کننده کم کربن در کشورهای در حال توسعه آسیب پذیر از اقلیم مانند سریلانکا تأیید می کند ، زیرا باعث افزایش قدرت پیش بینی چارچوب TPB می شود. بر این اساس ، پیامدهای سطح سیاست و راهکارهای ارتقاء رفتار مصرف کم کربن در فرد پیشنهاد شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.