رسانه های تعاملی مانند شبکه جهانی وب به طور فزاینده ای مکان های محبوب برای بازاریاب ها هستند. این رسانه ها با اشکال سنتی تهیه اطلاعات ، محصولات و خدمات در دسترس مصرف کنندگان متفاوت است ، بنابراین مسائل مربوط به نظارتی بالقوه را ایجاد می کنند. قبل از تعیین و تنظیم مقررات ، باید آگاهی از چگونگی تأثیر رفتار مصرف کننده بر رسانه های جدید بدست آید. ما درمورد چندین موضوع نظری در رفتار مصرف کننده بحث می کنیم تا اثرات احتمالی رسانه تعاملی را در تصمیم گیری نشان دهیم و این تأثیرات را با موضوعات بالقوه ایجاد شده برای بازاریابان و سیاستگذاران مرتبط می کنیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.