در طول یک دهه گذشته ، محیط های خرده فروشی چند کاناله ، چندرسانه ای در تنوع ، دامنه و ظرافت رشد کرده اند. با این حال ، تحقیقات در مورد پیامدهای این روند بر رفتار مصرف کننده کمیاب است. ما می خواهیم با ارائه یک رویکرد جامع و در عین حال انعطاف پذیر برای تدوین سوالات پژوهشی مربوط به رفتار مصرف کننده امیدوارکننده در محیط های خرده فروشی چند کاناله و چند رسانه ای ، این نیاز را برطرف کنیم. این رویکرد ، دیدگاه مصرف کننده محور از چند کاناله ، خرده فروشی چندرسانه ای را در پیش گرفته و تعدادی از ابعاد مهم این محیط را مشخص می کند. سپس ما نشان می دهیم که چگونه می توان این رویکرد را از طریق مثالهای خاص شامل حافظه مصرف کننده ، مجموعه محصول و کسب اطلاعات به کار برد. ما با در نظر گرفتن پیامدهای مدیریتی رویکرد پیشنهادی خود نتیجه می گیریم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.