در این مقاله به بررسی ادبیات مربوط به مطالعات مصرف کنندگان در زمینه خدمات غذایی ، یک منطقه تحت نمایندگی از نظر مقالات بررسی می پردازیم. این سازمان در چهار بخش ، بحث در مورد کار پیمایشی ، مطالعات تجربی و تحقیقات مربوط به اقتصاد و جغرافیا و تحقیقات جامعه شناختی و مردم شناسی سازماندهی شده است. بسیاری از این مقالات خارج از مجلات معمول مدیریت مهمان نوازی منتشر شده اند. این بررسی به بررسی دامنه این تحقیق می پردازد ، زمینه های مشترک بودن در درون آن و همچنین شکافها و نقاط ضعف موجود در بدنه دانش در مورد رفتار مصرف کننده در صنعت خدمات غذایی را مشخص می کند.