این مطالعه به بررسی چگونگی ایجاد انگیزه های مختلف سه نوع میزبانی وب می پردازد: چیدمان وب سنتی ، اتاق دهی به وسایل همراه و وسایل چند منظوره. در این آزمون از تئوری های پردازش اطلاعات و کاهش عدم اطمینان و fsQCA و روش های تجزیه و تحلیل تبعیض آمیز استفاده شده است. داده های به دست آمده از نمونه راحتی حاصل از نظرسنجی های شخصی و آنلاین. نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل تبعیض آمیز نشان دهنده تأثیر معنادار دستیابی به اطلاعات در توضیح کلیه رفتارها ، و جهت گیری مقایسه قیمت و توانمندسازی برای رفتارهای مرتبط با موبایل است. یافته های fsQCA تنظیمات انگیزشی مختلفی را برای هر یک از رفتارهای پوششی نشان می دهد. تقریباً در همه ، هر دو انگیزه پردازش اطلاعات و انگیزه های کاهش عدم اطمینان وجود دارند که از اهمیت نظریه های اساسی در توضیح webrooming پشتیبانی می کنند. علاوه بر این ، توانمندسازی در رفتارهایی که استفاده از دستگاه تلفن همراه همیشه در آن حضور دارد ، اهمیت بیشتری می یابد. این مطالعه بدنه تئوریک سازه webrooming را غنی می کند و نتایج می تواند مدیران بازاریابی و چند کاناله را در تهیه استراتژی های متمایز که آدرس وب سایت مصرف کنندگان است راهنمایی کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.