یک محیط دائماً در حال تغییر و گرم شدن کره زمین موضوعاتی است که در همه تالارهای جهانی به رسمیت شناخته شده است. یکی از مهمترین دلایل گرم شدن کره زمین انتشار گازهای گلخانه ای است که در درجه اول در اثر استفاده از خودروهای شخصی به عنوان وسیله حمل و نقل ایجاد می شود. این مطالعه گزارش از توسعه یک رفتار مصرف کننده آگاهانه از نظر اقتصادی و اجتماعی (ESCCB) ویژه خرید و استفاده از اتومبیل های شخصی ، براساس نمونه های مشتریان واقعی خودرو در پاکستان است. با استفاده از روشهای ترکیبی ، نتایج ۳ مطالعه مقیاس سه بعدی ۹ ماده ای (حفاظت از محیط زیست اجتماعی ، استفاده از محیط زیست اجتماعی و خرید اقتصادی و اجتماعی) با قابلیت اطمینان رضایت بخش ، روایی ساختاری و روایی اسمی را ارائه می دهد. تجزیه و تحلیل عاملی مرتبه دوم نشان داد که مهمترین بعد جنبه خرید اقتصادی و اجتماعی و پس از آن حفاظت از محیط زیست و استفاده از محیط زیست اجتماعی است. آزمایشی از رفتار اسمی نشان می دهد که مقیاس مثبت با یک ساختار مرتبط همراه است: نگرانی از محیط زیست. این مطالعه ادبیات مربوط به رفتارهای طرفدار محیط زیست را با معرفی تعریف مفهومی ESCCB مربوط به خرید و استفاده از خودروهای شخصی ، تدوین معیار برای مفهوم ESCCB و اعتبار سنجی مقیاس در بستر اقتصاد نوظهور ، پاکستان ، پیش می برد. این مقیاس دیدگاههای مهمی را برای بازاریابان در صنعت خودرو برای بازآفرینی برنامه های بازاریابی و همچنین برای متخصصان محیط زیست با تمرکز بر استراتژی ها برای ایجاد تغییر در رفتار مصرف کننده فراهم می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.