زمانی تنها استفاده از راهبردهای شناختی مدنظر روان شناسان تربیتی بود، اما به مرور زمان روشن شده است که کلید تبیین و پیش بینی موفقیت و کامیابی، تنها استفاده از راهبردهای شناختی نیست. بسیاری از دانش آموزان با استفاده از راهبردهای شناختی مشکلات زیادی در فراگیری مطالب درسی دارند، در حالی که دانش آموزان دیگر با تاکید بیشتر روی راهبردهای فراشناختی، موفقیت تحصیلی بالایی را کسب کرده اند. این پایان نامه با هدف بررسی و تعیین رابطه بین به کارگیری راهبردهای شناختی و فراشناختی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی شهر پیشوا تدوین گردیده است.این پایان نامه با هدف کاربردی و به صورت توصیفی – پیمایشی صورت گرفته است. نتایج پژوهش نشان می دهد مقادیر مربعات آزمون فریدمن را مشاهده می نمائید مقدار مربع آزمون فریدمن در متغیر نظم دهی نسبت به سایر متغیرها بالاتر می باشد که مقدار آن۷۵/۱۶۷ بود که این متغیر در رتبه اول و متغیر راهبرد برنامه ریزی با مقادیر آزمون فریدمن ۱۳/۱۳۰ در رتبه دوم و متغیر راهبرد تکرار و مرور با ۹۷/۱۲۷ در رتبه سوم و متغیر بسط و گسترش معنایی با مقدار آزمون مربعات فریدمن ۰۱/۷۷ در رتبه چهارم و متغیر راهبرد کنترل و نظارت با مقدار آزمون فریدمن ۲۵/۶۶ در رتبه پنجم و متغیر راهبرد سازماندهی با مقدار آزمون فریدمن ۴۳/۲۵ در رتبه ششم قرار دارد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.