ذهنیت ها یا نظریه های ضمنی اعتقادی است که مردم نسبت به ماهیت ویژگی های انسانی دارند. در این مقاله نظریه و تحقیقات ذهنیت در حوزه رفتار مصرف کننده اعمال می شود. به طور خاص ، ما پیشنهاد می کنیم که چگونه یک ذهنیت ثابت یا رشد ممکن است ترجیحات محصول مصرف کننده ، پذیرش پسوندهای برند ، بازیابی اعتماد به دنبال خرابی محصولات و همچنین اثربخشی تبلیغات و مبارزات بازاریابی را شکل دهد. ما استدلال می کنیم که افراد با طرز فکر ثابت به احتمال زیاد به دنبال محصولات و مارک های متناسب با اهداف خود هستند تا چهره خود را خنثی کنند و ویژگی های مثبت خود را به نمایش بگذارند ، در حالی که افرادی با طرز فکر رشد به دنبال محصولاتی می گردند که به آنها کمک می کند تا اهداف خود را بهبود بخشند و چیزهای جدید یاد بگیر. بنابراین ، محصولات و مارکها ممکن است عملکردهای مهم تقویت خود را تقویت کنند – مصرف کنندگان را ترغیب به تقویت یا گسترش جنبه های اصلی هویت خود می کنند. ما همچنین پیشنهاد می کنیم که مارک ها و شرکت ها می توانند یک طرز فکر ثابت یا رشد را طراحی کنند. به نوبه خود ، این ذهنیت های سازمانی باید انتظارات مصرف کنندگان و روابط با محصولات ، مارک ها و شرکت ها را شکل دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.