در حالی که تجزیه و تحلیل بازاریابی نقش مهمی در ایجاد بینش داده های بزرگ برای بهبود تصمیم گیری در بازاریابی و رقابت شرکت دارد ، معدود مطالعات دانشگاهی مکانیسم هایی را که از طریق آن می توان برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار مورد بررسی قرار داده است ، بررسی کرده اند. برای بستن این شکاف ، این مطالعه از دیدگاه توانایی پویا به این نتیجه رسیده است که یک شرکت می تواند از مزیت رقابتی ، تصرف و بازآرایی مجدد خود ، که با استفاده از تجزیه و تحلیل بازاریابی ، تصمیم گیری در مورد بازاریابی و توسعه محصول برخوردار است ، به مزیت رقابتی پایدار دست یابد. مدیریت. این مطالعه همچنین به بررسی تأثیر گذشتگان استفاده از تحلیلهای بازاریابی در فرآیندهای مرتبط با بازاریابی می پردازد. تحلیل یک نظرسنجی از ۲۲۱ مدیر شرکت انگلستان نشان می دهد: (الف) تأثیر مثبت استفاده از تجزیه و تحلیل بازاریابی در تصمیم گیری بازاریابی و مدیریت توسعه محصول. (ب) تأثیر دو مورد اخیر بر مزیت رقابتی پایدار ؛ ج) تأثیر غیرمستقیم در دسترس بودن داده ها در تصمیم گیری بازاریابی و مدیریت توسعه تولید. و (د) تأثیر غیرمستقیم پشتیبانی مدیریتی بر تصمیم گیری در مورد بازاریابی. مدل تحقیق ارائه شده در این مطالعه بینشی در مورد چگونگی استفاده از تجزیه و تحلیل بازاریابی برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.