در این مقاله نقش چهار مدل ترکیبی بازاریابی Ps در بازاریابی اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و استدلال می شود که با توجه به تنظیم مجدد مخلوط بازاریابی در رشته اصلی بازاریابی ، و ویژگی های بازاریابی اجتماعی ، یک ترکیب بازاریابی اجتماعی دوباره فکر و مجدد مورد نیاز است. . بررسی مختصری از چهار مدل ترکیبی بازاریابی Ps در زمینه های اصلی بازاریابی و بازاریابی اجتماعی ارائه شده است. انتقادات از مدل چهار Ps سپس مورد بررسی قرار می گیرد. استدلال می شود که چهار مدل ترکیبی بازاریابی Ps برای استفاده در بازاریابی اجتماعی منسوخ شده است و یک روش جایگزین برای ترکیب بازاریابی اجتماعی پیشنهاد شده است. تصور می شود که یک رویکرد گسترده با شناخت استراتژی هایی مانند تفکر رابطه ای و فعالیت های بازاریابی اجتماعی در بالادست ، رویکرد مناسب تری را ارائه می دهد. استفاده از یک ترکیب بازاریابی با ذهنیت بازتر که کمتر به مدل چهار Ps وابسته هستند ، می تواند به راهنمای تحقیق و عمل در بازاریابی اجتماعی کمک کند.