ابزارهای بازاریابی تجربی و تجربیات خارق العاده ای که ارائه می دهند یکی از قوی ترین ابزارهای برندسازی در B2C است. از جمله بعنوان جهان های تجاری ، آنها همچنین در عمل بازاریابی B2B وجود دارند ، اما فقط از دیدگاه برندهای تجاری B2B توجه محدودی را به خود جلب کرده اند. تفاوت بین مارک تجاری B2C و B2B سؤالاتی را درمورد اینکه چرا شرکتهای B2B در دنیای برند فعالیت می کنند ، از چه چیزی تشکیل می شود ، ماهیت آنها و چگونگی تجربه آنها وجود دارد. ما روی ۳۷ نمونه مصاحبه متخصص ، غنی و جامع ساخته شده است که شامل دیدگاه شرکتهای عامل ، بازدید کنندگان مشاغل و طراحان نمایشگاه می باشد. ما می دانیم که دنیای مارک B2B از لحاظ جنبه های مختلف با معادل B2C آنها متفاوت است ، اما آنها از تکنیک های مشابه تجربی استفاده می کنند. انگیزه های شرکت های عامل بر ارائه تجربیات محصول زنده برای تبیین محصولات پیچیده و ایجاد آگاهی از محصول متمرکز شده اند. بازدید کنندگان B2B انتظار عملکردهای بیشتری نسبت به مزایای هیدونیک دارند و این بازدید باید از آنها در فعالیتهای تجاری خود پشتیبانی کند. ویژگی های تجربیات چشم انداز و درک عملی بین بازدید کننده ، کارمندان برند و محیط فیزیکی در هسته اصلی چگونگی ایجاد تجربیات جهانی برند B2B است. تحقیقات ما نقش مهم و ماهیت جهانی مارک های B2B را به عنوان “کارت ویزیت” سه بعدی ، که در آن روابط آغاز و ساخته می شود ، برجسته می کند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.