از زمان تصور آن ، ترکیب بازاریابی کیت ابزار بازاریابی برای موفقیت بوده است. برنامه بازاریابی یک شرکت اساساً شامل ۴ Ps از مجموعه ابزار بازاریابی است که پزشکان و دانشگاهیان وظایف یک بازاریاب را در محصول ، مکان ، قیمت و تبلیغات تقسیم می کنند. با این حال ، یک دهه از تحقیقات مبتنی بر شرکت نشان می دهد که زمان آن است که با تمرکز بر روی موضوعات استراتژیک کلیدی که شرکت ها و بازاریاب ها در بازارهای دیجیتالی شده در حال تحول سریع با آن روبرو هستند ، ماشین بازاریابی را بازسازی کنند. اگر بازاریابی به روشی برای انجام تجارت تبدیل شود تا صرفاً یکی از چندین کارکرد سازمانی ، بازاریابان باید بدانند که کیت ابزار بازاریابی میکس واقعاً عملی برای موفقیت است ، همانطور که یک موتور و چرخ ها برای ناوبری موفق یک خودرو ضروری هستند. فقط بعد از اینکه ما به عنوان بازاریاب ، بازاریابی را به عنوان یک دستگاه بزرگتر از تنها ۴ Ps تشخیص داده و مفهوم سازی کنیم ، می توانیم جهت گیری از بازار را به عنوان پیشگام فکر استراتژیک به ارمغان بیاوریم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.