در سالهای اخیر ، علاقه مندی گردشگران به محیط زیست و برخورداری از محیط طبیعی وجود داشته است و باعث می شود اکوتوریسم سریع تر از گردشگری معمولی رشد کند. در این مطالعه انگیزه ها و تقسیم تقاضای اکوتوریسم بر اساس تئوری کارکردی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. کار میدانی در پارک ملی ماچالیلا در اکوادور ، یک منطقه ساحلی محافظت شده انجام شد که یکی از اصلی ترین جاذبه های آن فرصتی برای دیدن نهنگ های تپه است. نمونه مطالعه شامل ۳۸۶ پاسخ پرسشنامه است که برای راحتی کار درجا به دست آمده است. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از تحلیل عاملی و تقسیم بندی غیر سلسله مراتبی انجام شد. نتایج نشان می دهد که انگیزه برای اکوتوریسم ابعاد مختلفی وجود دارد: “خودسازی” ، “روابط بین فردی و عملکرد محافظت از نفس” ، “ایجاد روابط شخصی” ، “فرار” ، “قدردانی از طبیعت” و “پاداش”. اکوتوریست ها نیز بر اساس انگیزه های خود تقسیم شدند. از سه بخش پرده برداری شد: “طبیعت” ، “پاداش و فرار” و “انگیزه های متعدد”. این مطالعه باید مؤسسات دولتی و شرکتهای خصوصی را قادر سازد تا پیشنهادهای توریستی خود را بهبود بخشیده ، از مزیت آن در مقصد استفاده کرده و یک استراتژی بازاریابی مؤثرتر را تدوین کنند.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.