در دهه گذشته نیاز گردشگران به فعالیت های تجربی در مزارع افزایش یافته است. بنابراین ، این مطالعه یک دیدگاه مشترک برند را برای بررسی بهترین بازی بین تصویر مزرعه و فعالیت های تجربه اتخاذ کرده و بررسی کرده است که آیا بازاریابان مزرعه می توانند فعالیت های مزرعه ای را در زمینه مزرعه بر اساس منبع مختلف طراحی کنند. در مجموع ۷۰۶ نمونه جمع آوری شد. نتایج نشان می دهد: (۱) هنگامی که تصویر تبلیغاتی یک مزرعه و برداشت گردشگرانی که از آن مزرعه بازدید می کنند یکسان است ، یک میزان مطابقت بهینه بین تصاویر مزرعه و فعالیت های مزرعه تجربه می شود ، که منجر به واکنش های مثبت توریستی می شود. (۲) هنگامی که گردشگران و اپراتورهای مزرعه هر دو تصویر یک مزرعه را به صورت یکسان تشخیص می دهند ، نتیجه می گیرد که تصویر مزرعه به عنوان یک نوع خاص از مزرعه اعم از اپراتورهای مزرعه یا گردشگران مشخص می شود و نتیجه مطابقت مطلوب بین تصاویر مزرعه و تجربه است. فعالیت ها ، با هر دو نتیجه مثبت گردشگری. این مطالعه بینش بیشتری در مورد استراتژی بازاریابی مزرعه بر اساس این یافته های تحقیق ارائه می دهد.