در دهه گذشته نیاز گردشگران به فعالیت های تجربی در مزارع افزایش یافته است. بنابراین ، این مطالعه یک دیدگاه مشترک برند را برای بررسی بهترین بازی بین تصویر مزرعه و فعالیت های تجربه اتخاذ کرده و بررسی کرده است که آیا بازاریابان مزرعه می توانند فعالیت های مزرعه ای را در زمینه مزرعه بر اساس منبع مختلف طراحی کنند. در مجموع ۷۰۶ نمونه جمع آوری شد. نتایج نشان می دهد: (۱) هنگامی که تصویر تبلیغاتی یک مزرعه و برداشت گردشگرانی که از آن مزرعه بازدید می کنند یکسان است ، یک میزان مطابقت بهینه بین تصاویر مزرعه و فعالیت های مزرعه تجربه می شود ، که منجر به واکنش های مثبت توریستی می شود. (۲) هنگامی که گردشگران و اپراتورهای مزرعه هر دو تصویر یک مزرعه را به صورت یکسان تشخیص می دهند ، نتیجه می گیرد که تصویر مزرعه به عنوان یک نوع خاص از مزرعه اعم از اپراتورهای مزرعه یا گردشگران مشخص می شود و نتیجه مطابقت مطلوب بین تصاویر مزرعه و تجربه است. فعالیت ها ، با هر دو نتیجه مثبت گردشگری. این مطالعه بینش بیشتری در مورد استراتژی بازاریابی مزرعه بر اساس این یافته های تحقیق ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.