تنوع گسترده ای از سیاست های بازگشت خرده فروشی می تواند باعث سردرگمی مصرف کنندگان شود. در حالی که هزینه های موجود را شامل می شود ، سیاست های برگشتی بسیار محدود (RP) ممکن است رفتار مصرف کننده را مختل کند. این مطالعه به عنوان اولین تلاش برای بررسی تأثیر انتظار کنترل بازده و درگیری بر مصرف کنندگان ، یک مدل مفهومی را با پشتیبانی از تئوری واکنش روانشناختی ایجاد می کند و به این موضوع می پردازد که چگونه و چرا RP ها ، به ویژه انکار بازده محصول بر مصرف کنندگان تأثیر می گذارد. در طی و پس از فرآیند بازگشت محصول. یافته های ما نشان می دهد که هنگامی که مصرف کنندگان انتظار زیادی برای بازگشت موفقیت آمیز یک محصول دارند و از این امر انکار می شوند ، RP ها نگرش منفی قابل توجهی بالاتری نسبت به خرده فروش ایجاد می کنند و تلاش می کنند کنترل خود را مجدداً با درخواست یک خرده فروش برای استثناء و به طور غیرمستقیم با تلافی در مقابل خرده فروش در انجام دهند. شکل بازگشت تقلب در آینده ممکن است با آگاهی از مصرف کنندگان ، قبل از خرید ، از RP ها ، تنش های برگشتی کاهش یابد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.