هدف از این مطالعه شناسایی تصمیمات بازاریابی خدمات (۷Ps- محصول / خدمات ، مکان ، ارتقاء ، قیمت ، افراد ، فرایندها و شواهد فیزیکی) یک شرکت لجستیک است. اهمیت ترکیب بازاریابی خدمات در ایجاد یک برند خدمات لجستیکی ، توجه کمی به ادبیات نشان داده است. در این مقاله ، پرونده یک مارک جهانی ، DHL Logistics ارائه شده است. مطالعه موردی با استفاده از داده های ثانویه به دست آمده از گزارش های DHL Logistics و با انجام مصاحبه های نیمه ساختاری با مدیران و کارمندان DHL Logistics انجام شد. با توجه به شهرت و فعالیت شرکت ، این چارچوب به عنوان یک راهنما برای سایر شرکت های یکسان عمل می کند. تصمیمات ترکیبی بازاریابی گرفته شده توسط DHL Logistics ، بر درک مارک تجاری مشتریان B2B و B2C تأثیر می گذارد و باعث افزایش ارزش برند DHL Logistics می شود.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.