نقشه برداری و الگوبرداری از مزایای غیر مادی مانند زیبایی منظره ، میراث فرهنگی ، اوقات فراغت و ابعاد ذهنی مرتبط با آن ، چالش های بیشماری را ایجاد می کند. بنابراین نیاز به جعل روشهای جدید روش شناختی برای ترجیح افراد در برنامه ریزی و مدیریت گردشگری است. این کار یک روش مدل سازی فضایی صریح را برای ارزیابی و نقشه برداری از خدمات اکوسیستم فرهنگی (CES) در مناظر با یک حرف tourist توریستی ارائه می دهد. نتایج نشان می دهد که کاربران منظره (ساکنان محلی ، کارآفرینان و گردشگران) پوشش های زمینی از قبیل طغیان های صخره ای و جنگل آتلانتیک را ترجیح می دهند ، که با CES مانند زیبایی شناسی و تفریح / اکوتوریسم همراه است. نتایج ما همچنین نشان می دهد که آراوساریا و آتلانتیک جنگل به نقاط مهم CES با درجه بالایی از عملکردی مرتبط هستند. روشی که ما پیشنهاد می کنیم به احتمال زیاد در پیشبرد مدل سازی CES بر اساس ترجیحات کاربران منظره کمک می کند. از این روش می توان برای مدیریت بهتر و برنامه ریزی مکانی مکانهای توریستی استفاده کرد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.