نرخ بالای گردش مالی معلمان پیش دبستانی ، ثبات و کیفیت کادر آموزشی را تهدید می کند و توسعه کلی آموزش ملی پیش دبستانی را محدود می کند. با تبدیل شدن معلمان جوان به نیروی اصلی کارکنان آموزش پیش دبستانی چینی ، قصد گردش مالی زیاد آنها در ابتدای مشاغل تدریس به یک مشکل جدی تبدیل شده است. با یک نمونه از ۱۱۲۱ معلم جوان پیش دبستانی چینی متولد سال ۱۹۹۰ یا بعد از آن ، مطالعه حاضر بررسی کرد که آیا حمایت خانواده / دوستان از قصد گردش مالی در ارتباط است یا خیر؟ نتایج مدل معادلات ساختاری نشان داد: (۱) حمایت از خانواده و دوستان با قصد گردش معلمان رابطه معنی دار و منفی داشت. (۲) تعهد سازمانی واسطه رابطه بین حمایت از خانواده / دوستان و قصد گردش مالی ، در حالی که نقش واسط مستقل از تعارض کار – خانواده پشتیبانی نمی شود. و (۳) نقش میانجی سریال درگیری کار-خانواده و تعهد سازمانی در رابطه بین حمایت از خانواده / دوستان و قصد گردش مالی مشاهده شد. این یافته ها حاکی از آن است که خانواده / دوستان پشتیبان می توانند به معلمان جوان پیش دبستانی در مقابله با تعارض کار و خانواده کمک کنند ، تعهد سازمانی را بهبود بخشند و از این طریق قصد گردش مالی آنها را کاهش دهند.