گردش مالی بالا کارمندان باعث نگرانی پزشکان و دانشگاهیان هتل شده است. تحقیقات قبلی بیشتر با کاهش مشوق های اقتصادی بر کاهش گردش مالی کارکنان متمرکز شده است. با این حال ، اکنون انگیزه های روانی بیشتر نگران می شود. این مطالعه با هدف تحلیل مکانیسم روانشناختی مؤثر بر وفاداری رفتاری و رفتاری کارکنان بخش هتلداری انجام شده است. این مطالعه از تئوری تعهد سازمانی استفاده می کند و کارمند هتل را به عنوان مشتری داخلی برای ساخت و تأیید چارچوب مفهومی در نظر می گیرد. چندین یافته مهم مشاهده شده است. اول ، تعهد عاطفی ، هنجاری و استمرار تأثیرات ظاهری و متفاوتی در وفاداری نگرشی و رفتاری کارمندان دارد. دوم ، وفاداری نگرشی کارمندان به طور معناداری وفاداری رفتاری را ارتقا می بخشد. سوم ، اعتماد و رضایت کارکنان در بخش هتل ها مقدمه های اساسی سه بعد تعهد سازمانی است. این یافته ها پیامدهای مهمی در مدیریت گردش مالی کارکنان هتل و بهبود دستاوردهای روانی کارکنان در نتیجه افزایش وفاداری نگرشی و رفتاری دارد.
گردش مالی بالا کارمندان باعث نگرانی پزشکان و دانشگاهیان هتل شده است. تحقیقات قبلی بیشتر با کاهش مشوق های اقتصادی بر کاهش گردش مالی کارکنان متمرکز شده است. با این حال ، اکنون انگیزه های روانی بیشتر نگران می شود. این مطالعه با هدف تحلیل مکانیسم روانشناختی مؤثر بر وفاداری رفتاری و رفتاری کارکنان بخش هتلداری انجام شده است. این مطالعه از تئوری تعهد سازمانی استفاده می کند و کارمند هتل را به عنوان مشتری داخلی برای ساخت و تأیید چارچوب مفهومی در نظر می گیرد. چندین یافته مهم مشاهده شده است. اول ، تعهد عاطفی ، هنجاری و استمرار تأثیرات ظاهری و متفاوتی در وفاداری نگرشی و رفتاری کارمندان دارد. دوم ، وفاداری نگرشی کارمندان به طور معناداری وفاداری رفتاری را ارتقا می بخشد. سوم ، اعتماد و رضایت کارکنان در بخش هتل ها مقدمه های اساسی سه بعد تعهد سازمانی است. این یافته ها پیامدهای مهمی در مدیریت گردش مالی کارکنان هتل و بهبود دستاوردهای روانی کارکنان در نتیجه افزایش وفاداری نگرشی و رفتاری دارد.