این مطالعه با هدف آشکار کردن میزان حضور انسان در عکسهای مسافرتی که در رسانه های اجتماعی توسط گردشگرانی که به ایران سفر کرده اند به اشتراک گذاشته شده است. ما تعامل میزبان و مهمان را که در آن عکسها متمایز است کشف کردیم. برای این کار ، ما ۸۱۲ عکس تصادفی به اشتراک گذاشته شده توسط ۱۸۶ گردشگر در فیس بوک را بررسی کردیم. ما برای طبقه بندی و تعریف عکسها از تجزیه و تحلیل محتوای کمی و کیفی استفاده کردیم. فهمیدیم که مردم در شصت درصد از عکس های مشترک غایب هستند. بیشترین سهم از عکسها با حضور انسانها مربوط به عکسهایی است که فقط گردشگران و همراهان سفر آنها را نشان می دهد و در آن عکسهای پرتره بیشترین سهم را دارند. حدود یک سوم از عکسها با حضور انسان فقط شامل ساکنین هستند و رویکرد تسلط غربی و گزارشگری قابل توجه است. فقط در ده درصد از همه عکس ها می توان گردشگران و میزبان را در کنار یکدیگر مشاهده کرد و ما اینها را طبق سه سطح تعامل دسته بندی می کنیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.