از آنجا که بازاریابی سبز به ابزاری اساسی برای استراتژی تجاری پایدار تبدیل می شود ، شرکت ها برای دستیابی به عملکرد بهتر تجارت ، شیوه های بازاریابی سبز را اتخاذ می کنند. با این حال ، هنوز هیچ پژوهشی تمامی جنبه های سازمانی لازم برای تبدیل شدن به یک شرکت با محور بازاریابی سبز را عملیاتی نکرده است. برای رسیدگی به این حذفیات ، به دنبال ادبیات در تئوری اندازه گیری ، این تحقیق یک سری از ۴ مطالعه را گزارش می کند و مقیاسی را برای گرفتن رویکرد کل نگر در بازاریابی سبز ایجاد می کند. این مطالعه به معرفی جهت گیری بازاریابی سبز می پردازد ، که شامل سه بعد می شود: جهت گیری استراتژیک بازاریابی سبز ، جهت گیری بازاریابی سبز تاکتیکی و جهت گیری بازاریابی سبز داخلی. مقیاس سازگاری درونی ، پایایی ، اعتبار سازه و روایی اسمی را نشان می دهد. جهت تحقیقات آینده و پیامدهای مدیریتی ساخت جدید بحث شده است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.