نوآوری فناوری در صنعت گردشگری به عنوان وسیله ای برای رفع نیاز روز افزون به تجربیات قابل توجه گردشگری عمل می کند. این مطالعه با هدف ایجاد یک بستر راهنمای تور واقعیت مجازی و سپس ایجاد یک مدل پذیرش فناوری بر اساس مدل تئوری واحد پذیرش و استفاده از فناوری (UTAUT) انجام شده است. ۳۹۱ دانشجو از یک دانشگاه فناوری در تایوان در این مطالعه شرکت کردند. نتایج حاکی از اثربخشی یادگیری و پذیرش فناوری آنها در سیستم آموزش است. تعامل متغیر برون زا است که تأثیر غیرمستقیمی در استفاده از فناوری دارد و دلالت بر اهمیت تعامل بین افراد و دستگاه ها در یک محیط تور دیجیتال دارد.