در مواجهه با کانال های جمع آوری چندگانه برای محصولات استفاده شده ، مصرف کنندگان ممکن است خدمات راحتی آنلاین را که توسط سیستم عامل های شخص ثالث برای راحتی استفاده می شود ، انتخاب کنند و این باعث رقابت در کانال های دیگر می شود. برای کشف تأثیر رفتار مصرف کننده در زنجیره تامین جمع آوری دوگانه ، ما دو مدل زنجیره تأمین حلقه بسته با کانالهای جمع آوری دوگانه می سازیم: یکی که در آن محصولات مورد استفاده توسط خرده فروش و شخص ثالث جمع آوری می شود (مدل RT ) و دیگری که در آن محصولات مورد استفاده توسط سازنده و شخص ثالث (مدل MT) جمع آوری می شود. نتایج نشان می دهد که با افزایش اولویت مصرف کننده نسبت به کانال جمع آوری شخص ثالث در مدل RT ، تصمیمات بهینه سازنده حفظ می شود ، در حالی که قیمت جمع آوری بهینه خرده فروش و شخص ثالث کاهش می یابد. در مدل MT ، تصمیمات بهینه سازنده تحت تأثیر ترجیح مصرف کننده قرار نمی گیرد ، اما جمع آوری قیمت شخص ثالث کاهش می یابد. علاوه بر این ، تجزیه و تحلیل عددی نشان می دهد که در هر دو مدل ، مقدار کل جمع آوری و سود کل کاهش می یابد. بر این اساس ، ما برای هماهنگی کانال های معکوس از قراردادهای تقسیم درآمد و قراردادهای تعرفه دو بخشی استفاده می کنیم. ما می یابیم که دومی می تواند هم RT و هم مدل MT را هماهنگ کند ، در حالی که مورد قبلی نمی تواند و علاوه بر این ، تأثیر اولویت مصرف کننده بر پارامترهای قرارداد مورد مطالعه قرار می گیرد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.