با قرار دادن زمان حال به عنوان عصر بین رشته ای ، ما پتانسیل توسعه را از طریق تقاطع های منتخب ، در درجه اول با روابط عمومی و بازاریابی اجتماعی کشف می کنیم. ما این اکتشاف را در متن بیشتر جستجوی معاصر در مورد آنچه برخی از نظریه پردازان مدیریت نفس خوانده اند قرار می دهیم. در این فرآیند و همچنین مشارکت در روابط عمومی و نهادهای بازاریابی اجتماعی ، ما در صدد هستیم تا بحث های دانشگاهی در مورد انتخاب تقاطع های میان رشته ای تولیدی و اجتماعی را روشن کنیم. برای شروع به نمایش روند موازی در عمل ، ما چشم انداز پزشک را به روشی از بازاریابی اجتماعی در Aotearoa New Zealand1 وارد کردیم. هدف ما این است که به دنبال راه هایی باشیم که هم دانشمندان و هم دست اندرکاران بتوانند در این امر بهتر شوند. نتیجه گیری می کنیم که ارتباط با بازاریابی اجتماعی همچنین می تواند به PR کمک کند تا سه مسئله اصلی و مداوم را حل کند: روش ها ، ارزیابی نتیجه و اعتبار.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.