بازاریابی دیجیتال پیشرو در ارائه ویژگیهای جدید برای دستیابی ، اطلاع رسانی ، مشارکت ، ارائه و فروش محصولات و خدمات به مشتریان است و انتظار می رود این روند همچنان در صدر انقلاب فناوری باشد. هدف از این مطالعه شناسایی آثار تأثیرگذار در تحقیقات ارتباطات بازاریابی دیجیتال (DMC) ، تعیین وضعیت فعلی تحقیق در مورد DMC ، و مشخص کردن میزان تأثیرگذاری آثار تأثیرگذار در آن است. این مطالعه کتابشناختی مقالاتی را که در یک دوره ۱۲ ساله در مجلات مرتبط با DMC منتشر شده است ، ارزیابی می کند. این تجزیه و تحلیل ۵۸۶۵ استناد از ۱۴۱ مقاله مرتبط با دیجیتال را در ژورنالهای هدفمند در انتشارات داده شده با استفاده از هر دو استناد و تحلیل استنادی بررسی می کند. پس از بررسی انضباطی گسترده در مورد کارهای مهم استناد شده DMC ، این مطالعه بینش و پیامدهای موضوعی را برای دانشگاهیان و دست اندرکاران ارائه می دهد که راه های امیدوار کننده ای برای ایجاد DMC مؤثر است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.