در این مقاله ، وقتی دو شرکت برای سهم بازار رقابت می کنند ، تخصیص بهینه هزینه بین بازاریابی تهاجمی و تدافعی در یک بازار پویا و پخته بررسی می شود. از مدل اصلاح شده لنچستر برای تعیین استراتژی های بازخورد ثابت نش استفاده می شود که به رقبا اجازه می دهد هزینه های بازاریابی خود را همزمان با تکامل سهام بازارشان تنظیم کنند. تعامل بین فعالیتهای بازاریابی تهاجمی و تدافعی یک مؤلفه مهم مدل است. مطالعات قبلی این متغیر را در نظر نگرفته است. یافته های ما نشان می دهد که اختلاف قیمت بین بازاریابی تهاجمی و دفاعی نمی تواند به طور کامل تخصیص منابع را در یک بازار رقابتی توضیح دهد. در عوض ، تخصیص بهینه تا حد زیادی به موقعیت های نسبی بنگاه ها در بازار ، مزایای رقابتی آنها در بازاریابی تهاجمی و دفاعی و هزینه ها و اثربخشی این دو طبقه از فعالیت های بازاریابی بستگی دارد. در این مقاله به بررسی پیامدهای نظری و مدیریتی می پردازیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.