با توسعه سریع سیستم های رابط انسان و ماشین (HMI) در وسایل نقلیه ، حواس پرتی رانندگی ناشی از صفحه نمایش HMI بر ایمنی جاده تأثیر می گذارد. این مطالعه یک تکنیک داده کاوی را برای مدل سازی چهار شاخص منحرفی رانندگی ارائه می دهد: انحراف سرعت ، انحراف استاندارد از مسیر حرکت خط ، زمان ساکن شدن و میانگین زمان نگاه. داده های حواس پرت رانندگی در یک شبیه ساز رانندگی ماشین واقعی جمع آوری شد. ۳ وظیفه ثانویه در ۱۳ خودروی تولید انبوه توسط ۲۴ راننده مورد آزمایش قرار گرفت. الگوریتم جنگل تصادفی از رگرسیون خطی بهتر ، تقویت شیب شدید ، و پرسپترون چند لایه به عنوان بهترین مدل ، نشان دهنده عملکرد رگرسیون خوب و همچنین تفسیر خوب است. نتیجه جنگل تصادفی نشان داد که اهمیت سرعت هدف برای کلیه شاخص های حواس پرتی رانندگی بسیار زیاد است. در بین متغیرهای تعامل و طراحی رابط کاربری ، فاصله کمتر از حرکت روی انگشت و فاصله بر روی صفحه نمایش برای کاهش انحراف استاندارد حرکت خط و زمان ساکن شدن کارآمد است. موقعیت نقطه مناسب متغیر مهم دیگری است و باید در این مطالعه بین ۳۷ تا ۴۷ درجه باشد. زاویه بزرگتر منجر به عزیمت خط بزرگتر می شود ، در حالی که یک زاویه کوچکتر به زمان متوسط نگاه بزرگتر منجر می شود. اکثر متغیرهای موقعیت یابی صفحه نمایش HMI دارای اهمیت نیستند. این مطالعه یک روش ارزیابی حواس پرتی رانندگی را با یک تحلیل روند تأثیر متغیر برای کارهای ثانویه HMI در مرحله اولیه توسعه محصول ارائه می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.