حفظ سیاره برای نسل بعدی به عنوان یک مؤلفه اساسی توسعه پایدار شناخته شده است ، که “نسل های آینده” اصطلاحی است که بیشتر در هنگام استناد به تعاریف از توسعه پایدار گنجانده شده است. با این وجود ، فراتر از سخنان ، آیا نگرانی برای آینده ای فراتر از نسل فعلی هیچ تاثیری در اقدامات انجام شده در زمان حال ندارد؟ در این مقاله به بررسی مفهوم تولید (نگرانی از آینده) به عنوان مؤلفه توسعه پایدار و به طور خاص ، در رابطه با مصرف سبز پرداخته شده است. از مجموعه ای از داده های جمع آوری شده از طریق یک نظرسنجی که به دنبال کشف ساختاری برای یک مدل برای رفتار مصرف کننده سبز بوده است ، برای بازتاب به ویژه در رابطه بین تولید و رفتار سبز استفاده شده است. علاوه بر این ، داده ها برای کشف مقایسه ها بر اساس جنسیت و سن ، بلکه تفاوت بین پاسخ دهندگان در انگلستان و پرتغال مستقر شده اند. نتایج حاکی از همبستگی مثبت بین تولیدی و مقادیر مصرف سبز و همچنین بین تولید و رفتار خرید و تولیدی و نگرش اجتماعی است. داده ها از لحاظ جنسیتی از نظر سطح نگرانی یا اختلاف بین دو کشور بلکه از نظر سن پشتیبانی نمی کنند ، نشان می دهد که یک عامل تأثیرگذار است. این مقاله نتیجه می گیرد که مفهوم تولید از شایستگی اکتشافات بیشتر است.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.