در یک منطقه شراب سنتی مانند توسکانی (ایتالیا) ، تولید شراب توسط بسیاری از بازیگران صنعت به عنوان ضعیف و تکه تکه تلقی می شود ، زیرا عمدتا توسط شراب سازی های کوچک و متوسط که قدرت بازار محدودی در مقایسه با شرکت های بزرگ و توزیع کنندگان دارند ، مدیریت می شود. در این مقاله فرضیه ما این است که این مشکل – در دوره رشد شدید بازار – توسط انتخاب تولیدکنندگان تحت تأثیر قرار گرفته است که تحت تأثیر تأثیر چندین نیروی خارجی (به عنوان مثال رقابت ، تغییر در تقاضا و مقررات) قرار گرفته و راهبردهای تبلیغاتی را بدون در نظر گرفتن ترکیب آنها با عوامل کلیدی ، جسمی ، ساختاری و اجتماعی – فرهنگی خاص در متن این مطالعه به بررسی منشأ این استراتژیهای بازاریابی که با قطعه قطعه شده درگیر شده است ، می پردازد و روند فعلی و آینده بازار شراب در توسکانی را بررسی می کند. هدف این است که درک بهتری در مورد چگونگی ترکیب بین این عوامل و فعالیت های شرکت تنظیمات منطقه ای انجام شود که در آن استراتژی های مختلفی تدوین شده و چگونگی استفاده از این تنظیمات می تواند برای ارتقاء استراتژی های مؤثرتر و کالیبراسیون تر به سمت پایداری اقتصادی بیشتر بخش تعریف شود. تمرکز بر درک ماهیت و پویایی ارتباطات بین اتخاذ استراتژی های تمایز مبتنی بر کیفیت ، متنوع سازی کانال های بازاریابی و تعیین کننده های منطقه ای و محلی آنها است. ما یک رویکرد تحقیق کمی و کیفی مختلط متشکل از یک چارچوب تحلیلی ، یک تحلیل اقتصاد سنجی و مصاحبه با تولید کنندگان شراب اتخاذ می کنیم. در مرحله اول ، یک چارچوب مفهومی برای درک ارتباطات بین استراتژی های تولید کنندگان و عوامل محلی و منطقه ای ارائه می شود. سپس ، فرایند تصمیم گیری کارخانه شراب سازی از طریق یک مدل استراتژی تمایز دو به دو مدل ارائه می شود که بیانگر تصمیم کارخانه شراب سازی در قبال تصویب PDO / PGI یا صدور گواهینامه ارگانیک در رابطه با انتخاب کانال های توزیع است. از طریق متقابل شاخص هرفیندالل-هیرشمن (HHI − ۱) – که براساس استراتژی های بازاریابی جایگزین – محاسبه شده است ، ما میزان تنوع کانال های فروش را تحت انتخاب های مختلف کیفیت (یعنی PDO / PGI و ارگانیک یا بدون آنها) بررسی کردیم.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.