با وجود ظهور بازارهای نوظهور به عنوان مقصد سودآور برای گسترش مشاغل ، ادبیات بازاریابی در این زمینه تا حد زیادی حکایتی و مفهومی است. علاوه بر این ، با توجه به ساختار خرده فروشی کاملاً غیر سازمانیافته در بازارهای نوظهور ، مدیران تمایل دارند تصمیمات ترکیبی مطلوب بازاریابی را با در نظر گرفتن یک نگاه کلی از شبکه توزیع خود بگیرند. در این مطالعه ، ما یک الگوی اقتصادسنجی را برای کمک به بنگاهها برای توسعه استراتژی توزیع چند کاناله در بازارهای در حال ظهور در حالی که حساب کاربری (الف) مخلوط بازاریابی خود ، (ب) اقدامات رقابتی ، (ج) ناهمگنی در سطح مارک ، و (د) وابستگی را تهیه کرده ایم. که ممکن است بین عرضه محصول بوجود آید. مدل ارائه شده بر روی داده های طولی از یک تولید کننده بزرگ CPG هند تست شده است. نتایج حاکی از آن است که بنگاهها باید خاصیت انعطاف پذیری توزیع فرمت فروشگاه را در نظر بگیرند (برخلاف تأثیرات کل) ، به ویژه در یک بازار نوظهور ، جایی که نقش توزیع در موفقیت برند مهم است. علاوه بر این ، بسته به پیشنهاد ، قیمت (خاص و متقابل) و جذابیت های تبلیغاتی می تواند متفاوت باشد حتی اگر برند اساساً یکسان باشد. همچنین متوجه می شویم که بین فرم های محصول وابستگی های قابل توجهی وجود دارد که هنگام طراحی ترکیب بازاریابی باید مورد توجه قرار گیرد. سرانجام ، ما توصیه هایی را برای تخصیص مجدد برای کمک به مدیران در انتخاب سطح توزیع قالب فروشگاه به منظور به حداکثر رساندن سود ارائه می دهیم. استراتژی توزیع مجدد توزیع پیشنهادی منجر به افزایش متوسط ۷/۷ درصدی سود در سه فرم محصول برای شرکت کانونی شد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.