توجه سرمایه گذاران و رسانه ها نقش مهمی در بورس سهام دارد و از توجه اینترنت به عنوان نماینده ای برای توجه سرمایه گذاران و رسانه ها برای کشف تأثیر آنها بر نوسانات قیمت سهام استفاده شده است. این مطالعه به بررسی شاخص جستجو Qihoo 360 برای بررسی تأثیر توجه سرمایه گذاران و رسانه ها در بازار سهام چین است. ما برای بررسی اینکه آیا توجه سرمایه گذار و رسانه برای عدم تقارن اطلاعات بازار سهام مرتبط است ، از سه اقدام عدم تقارن اطلاعاتی مهم استفاده کردیم. نتایج تجربی ما نشان می دهد که توجه سرمایه گذار تسریع در انتشار اطلاعات به قیمت سهام و عدم تقارن اطلاعات را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. با این وجود ، پس از کنترل توجه سرمایه گذار و سایر متغیرهای کنترل ، تأثیر توجه رسانه ها بی اهمیت است. این نتایج تأیید می کند که توجه به اینترنت پیش بینی عملکرد بازار در بازار سهام چین را تسهیل می کند.