در این مطالعه ، اثر علّی افزایش فرکانس صورتحساب را بر رفتار مصرف کننده تخمین می زنم. من از یک آزمایش طبیعی بهره برداری می کنم که در آن مشتریان آب مسکونی از دو ماه به صورت حساب ماهانه به صورت بیرونی تغییر می کنند. مشتریان در پاسخ به اطلاعات مکرر ، میزان مصرف ۳٫۵ تا ۵ درصد را افزایش می دهند. این نتیجه در مدل هایی از عدم اطمینان از قیمت و کمیت آشتی می یابد ، جایی که افزایش فرکانس صورتحساب باعث تحریف در ادراکات مصرف کننده می شود. با استفاده از اثرات درمانی به عنوان یک آمار کافی ، سود رفاه مصرف کننده را معادل ۰/۵ تا ۱ درصد از هزینه های آب سالانه محاسبه می کنم. اثرات تصفیه ناهمگن افزایش مصرف آب در فضای باز را نشان می دهد.
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.
ضروریات تحقق سال رونق تولید
ماه اردیبهشت تبدیل خلاقیت ها و ایده های شما دانشجویان و کارآفرینان به نوآوری و محصولات تولیدی با شعار با ارائه ایده های خلاق و نوآور در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی دست در دست هم برای استقلال هر چه بیشتر کشورمان بکوشیم
شرکت کوروش صنعت هخامنش آماده دریافت ایده های خلاق شما در زمینه طرح های تولیدی دارای توجیه اقتصادی و مطالعه در این زمینه توسط کارشناسان در منوی مربوط به خدمات کارآفرینان و تولیدکنندگان
About Us
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.