در این مطالعه ، اثر علّی افزایش فرکانس صورتحساب را بر رفتار مصرف کننده تخمین می زنم. من از یک آزمایش طبیعی بهره برداری می کنم که در آن مشتریان آب مسکونی از دو ماه به صورت حساب ماهانه به صورت بیرونی تغییر می کنند. مشتریان در پاسخ به اطلاعات مکرر ، میزان مصرف ۳٫۵ تا ۵ درصد را افزایش می دهند. این نتیجه در مدل هایی از عدم اطمینان از قیمت و کمیت آشتی می یابد ، جایی که افزایش فرکانس صورتحساب باعث تحریف در ادراکات مصرف کننده می شود. با استفاده از اثرات درمانی به عنوان یک آمار کافی ، سود رفاه مصرف کننده را معادل ۰/۵ تا ۱ درصد از هزینه های آب سالانه محاسبه می کنم. اثرات تصفیه ناهمگن افزایش مصرف آب در فضای باز را نشان می دهد.